در این سفر بازاریابی، خواهید آموخت که چگونه کسب و کارها برای مشتریان ارزش ایجاد میکنند. ما فرایندی را که بازاریابی بر اساس درک جامع رفتار خریداران برای ایجاد ارزش است، بررسی میکنیم.
شما عناصر اصلی ترکیب بازاریابی – خط مشی محصول، اصول تبلیغات، ارتباطات و قیمت گذاری – را خواهید آموخت و خواهید دید که چگونه آنها در چارچوبهای تحلیلی مختلف که برای علاقهمندان به دنیای کسب و کار و صاحبان بیزینس مفید است ، قرار میگیرند.
این دوره به دلیل تزریق دید تازه و اصلاح بنیادی زیرساختهای ذهنی، درک شما را از نحوه عملکرد بازاریابی در دنیای تجارت افزایش میدهد.