توضیح دوره:
در بازاریابی و اصول مارکتینگ دستاوردهای افراد و مجموعهها متناسب با برندها، شرایط مخاطبان و تغییرات محیطی میتوانند به روز شوند یا به گونهای تغییر کنند که بتوان بهرهوری و در نهایت سودآوری بیشتری داشت.
انجام این دست فعالیتها اگر با ترسیم چشم اندازهای درست صورت بگیرد میتواند به ارزش ویژه برند،آگاهی بخشی به افراد جهت خلق تجربه موثرتر و در ابعاد بزرگتر به توانمندی جوامع کمک شایانی کند.
در این دوره مطالبی توسط اساتید فعال در حوزه صنعت، برندهای شناخته شده ایرانی و بین المللی به همراه تحلیل نمونههای جهانی ارائه شده تا صاحبان کسب و کار و علاقهمندان به مارکتینگ بتوانند همگام با تغییرات جامعه از قبیل (عادات، فرهنگ، قوانین و…) در جهت رشد و خلاقیت به همراه بهرهوری بالاتر قدم بردارند.
مباحث ارائه شده:
موضوع هر جلسه | مدت زمان ویدیو | مبحث مطرح شده |
جلسه اول: چالشهای پیش روی تبلیغات در ایران | 44 دقیقه | ارائه مدل AIDA , قوانین و چارچوبهای اخذ مجوزهای تبلیغاتی |
جلسه دوم: چگونگی خلق ارزش پایدار | 47 دقیقه | PROCESS DESIGN/4 E, 4 P |
جلسه سوم: اقتصاد رفتاری تخفیف | 40 دقیقه | REFRENCE FRAMING/ BENEFIT FRAMING |
جلسه چهارم: بهینه سازی کمپینهای کلیکی | 42 دقیقه |
CPC/THE MARKETING FUNNEL |
جلسه پنجم: جایگاه سازی | 54 دقیقه | 5c |
نکات مهم:
- پس از مطالعه فایلها و و بررسی محتوای تصویری جلسات میتوانید در آزمون مهارت سنجی شرکت کنید.
- تنها یک بار قادر به انجام مهارت سنجی( آزمون دوره) هستید و چنانچه تا 80% به سوالات پاسخ صحیح دهید مدرک دوره را میتوانید دریافت کنید.
- فایلهای آموزشی قابل دانلود هستند.
- به محتوای تصویری دوره با داشتن پروفایل کاربری تنها در بستر سایت میتوانید دسترسی پیدا کنید.